петак, 9. јул 2010.

Potrebna partnerka (devojka) za grupnjak / swing

Iako mnogi ne pricaju o tome, cinjenica je da skoro svi muskarci, a i veliki broj zena bi voleli da probaju seks sa vise partnera, iliti grupnjak, swing.

Do sada nisam imao takvih iskustava ali bih vrlo rado voleo da prisustvujem i ucestvujem u nekom grupnjaku ili bar nekoj vrsti razmene partnera. Naravno, solo muskarci su uvek tu i pokusavaju na sve nacine da se nadju u grupnjaku ali to ne ide tako. Bez partnerke, vrlo male su sanse da se neko ukljuci u sve to.

Tako da eto, ovom prilikom bih pozvao da, ako je neka devojka zainteresovana da mi bude partnerka za grupnjak, da moze da se javi. Naravno, bilo bi lepo da se od toga sklopi neko lepo i opusteno prijateljstvo. Tj. da budemo aktivni u tim zurkama i da se dobro poznajemo a ne da kao marsovci uletimo negde.

Grupnjak ili neka swing zurka mi je velika zelja i imao sam jednom priliku da ucestvujem i bio pozvan ali je potencijalna partnerka odustala u poslednjem momentu, zbog nekog straha. Inace, ja sam hetero i u bilo kojim kombinacijama ne bih voleo da imam bilo kakve odnose sa muskarcima.

Pa da ponovim i mail za one zainteresovane: bgd.pastuv@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар