среда, 2. јун 2010.

Masturbacija u kolima - Drkanje u kolima

Vozikamo se autom, pronadjemo mesto gde nema mnogo ljudi i parkiramo. Lozis me pricama o tome sta volis da radis... Zelim da te kresnem u kolima i to me pali ali mi ti ne dozovljavas...Kita mi je nabrekla jer me lozis ali mi ne das da te dodirnem...

Otkopcavam slic i vadim ga jer sam nalozen i moram da ga izdrkam. Lagano ga drkam i nadam se da ces mi bar malo pomoci. 19 tvrdih centimetara hoce da eksplodira. Palim cigaru a drugom rukom ga lagano drkam a ti me lozis pricama o tome sta cemo raditi sledeceg puta, ali ovog puta zelis da me mucis i gledas me samo dok ga drkam i dok zamisljam kako bi bilo da se sagnes i da mi ga vrelim ustima popusis.

Da me jos vise nalozis, vadis jednu sisu iz brusa da je gledam dok ga drkam. Pokusavam da dobijem bilo sta ali ti ne popustas. Zelim da mi bar malo pomognes i uhvatis ga, ili da mi bar uhvatis jaja dok ga ja drkam. Ne dozvoljavas ni za guzu ili sise da te dodirnem...

Ne mogu vise da izdrzim i moram da svrsim, gledas me dok svrsavam po svom stomaku...

1 коментар: